Niebanalna reklama

W 2016 r. Polską Izbę Artykułów Promocyjnych przeprowadziła badanie, z którego wynika, że 91,43% respondentów dokonuje zakupu upominków reklamowych w celu kształtowania wizerunku swojej firmy.

My proponujemy, aby jakość nośnika tej reklamy była adekwatna do wizerunku Państwa firmy.

Na zdjęciu filiżanka NewWave Caffe Villeroy&Boch z dekoracją „Warsaw”. Zdjęcie opublikowane dzięki uprzejmości blogu blogosobisty.pl.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s